Pražská liga
v Doomtrooperu 2009

Upřesnění obecných pravidel Doomtrooperu

  • SOUBOJ:
    k řešení sporných situací vznikl popis jednotlivých fází souboje:
    • Vyhlášení útočné akce
      - karty hrané kdykoliv/PAAT
    • Určení útočníka a obránce
      - karty hrané kdykoliv/PAAT
    • Oznámení bitevní taktiky
      - karty hrané kdykoliv/PAAT
    • Fáze bojových modifikátorů: připočítání bonusů poskytnutých jinými bojovníky, opevněním, válečnou zónou, atd…
      - karty hrané kdykoliv/PAAT (naposledy je možné zahrát karty jako: Vlna poctivosti, MIA, Bohem požehnaný, apod…) nebo třeba odpálit OPM
    • Vyhodnocení výsledku boje
      - karty hrané kdykoliv/PAAT (v této fázi pak přichází na řadu karty „zahrajte ihned po souboji, tedy Únik o vlásek apod., ale také např.: Ústup.
    • Přidělení bodů
      - karty hrané kdykoliv/PAAT (např.: Napálen)
    • Přičemž Vlnu poctivosti, MIA, Bohem požehnaný atd. je možné zahrát kdykoliv po bodech 1. – 4. později již nemají na souboj žádný vliv.
  • Zbabělost je pak možné zahrát na útočníka pouze po vyhlášení útočné akce, tím je znemožněn útok (bojovník v úkrytu nemůže útočit) a protože již byla vyhlášena útočná akce není možné ani ukrytého bojovníka “otočit“ ven z úkrytu (útok musí být poslední akce).
  • V případě vyřazení útočícího bojovníka pomocí speciální karty ihned po Vyhlášení útočné akce, když hráč nemá ve hře jiného bojovníka schopného boje, je útočná akce ztracena. Pokud je ve hře jiný bojovník schopný boje, může zaútočit, atd. (Pokud se rozhodne neútočit, tak přijde o útočnou akci.) V případě, že je útočící bojovník vyřazen v kterékoliv fázi po Určení útočníka a obránce, je útočná akce ztracena i když má hráč ve hře jiného bojovníka schopného boje!
  • Souboj končí přidělením bodů. Rozmysli si Mařenko rozmysli tedy platí dokud se nepřidělí body. Např.: Únik o vlásek nelze hrát Komunikační Šum, protože stále platí Mařenka.
  • VOZIDLA
    • Když je bojovník poprvé vybaven vozidlem, hráč musí oznámit jestli je bojovník UVNITŘ nebo VNĚ Vozidla a umístit Vozidlo podle toho. Pokud si zvolíte mít bojovníka zpočátku VNĚ Vozidla, musíte ho stále ukázat vašim protivníkům, aby věděli, že je to Vozidlo. Umístění bojovníka DOVNITŘ Vozidla nestojí další akci.
    • Pokud je bojovník UVNITŘ Vozidla a Vozidlo je vyřazeno, bojovník je ZRANĚN (žádné body se nevydělají, pokud je bojovník zabit).
    • Pokud je bojovník VNĚ VOZIDLA, smí užívat ostatní vybavení bez omezení, včetně zbraní. Bojovník je stále považován za majitele VOZIDLA.
    • Pokud je bojovník UVNITŘ VOZIDLA, musí dodržovat následující:
      • Bojovník nesmí obdržet výhody opevnění.
      • Protivníci bojovníka smí obdržet výhody jejich opevnění.
      • Bojovník nesmí Vyhledat Úkryt. Bojovník v úkrytu nesmí Nastoupit do VOZIDLA a musí Opustit Úkryt před Nástupem do VOZIDLA. Pokud je bojovník "přinucen" do úkrytu prostřednictvím zahrané karty, bojovník je přinucen vystoupit ven ze svého Vozidla.
  • Bojovník uvnitř VZDUŠNÉHO KORÁBU nebo PONORKY NESMÍ útočit nebo BÝT NAPADEN jiným bojovníkem v souboji ZÁPASEM. Pokud bojovník s VZDUŠNÝM KORÁBEM nebo PONORKOU chce napadnout jiného Zápasem, musí nejprve Vystoupit z VZDUŠNÉHO KORÁBU nebo PONORKY. Přímo VOZIDLA a TANKY nejsou tímto způsobem ovlivněny.
  • Helitek drakoplaš, Plenitelský transportér: Jeli bojovník ve vozidle zabit, helitek/transportér zůstává ve hře.
  • Hráč si smí prohlídnout své vyřazené karty, své navždy vyřazené karty a soupeřovi navždy vyřazené karty
  • Sabotuje se modifikovanou hodnotou (například zdokonal se funguje)
  • Žolíkovat lze žolíka. (to znamená, že lze “žolíkovat“ kartu, kterou již zahraný Žolík reprezentuje).
  • Malá domů jde hrát na komunikační šum.
  • Malá domů nejde hrát na momentálně zrušenou kartu.
  • Zjevné předurčení lze mít na stole jen jednou. - pálení karet (podobně paladinovo hrdinství)
  • Kardinál Durand ruší imunitu jen pokud je ve hře.

 

 
Vytvořil: padlar, 2011 - 2012