Doomtrooper, Pražská liga 2010

Pravidla

Aktuality

27.11.2010
Doplnění konečných výsledků
Letošní ročník Doomtrooper Pražské ligy je zdárně za námi. Na web jsem proto doplnil konečné výsledky letošního ročníku. Navíc jsem k výsledkům připojil i výčet několika ligových zajímavostí.
21.11.2010
Doplnění výsledků
Na web jsem doplnil výsledky odehraných zápasů z minulého čtvrtka (Kyrys vs. Roman, Herbertwest vs. Zack).
14.11.2010
Doplnění výsledků
Na web jsem doplnil výsledky odehraných zápasů z minulého týdne.
7.11.2010
Doplnění výsledků
Na web jsem doplnil čtvrteční výsledky odehraných zápasů. Pomalu ale jistě se blížíme do finále :-)
24.10.2010
Doplnění výsledků
Na web jsem doplnil čtvrteční výsledky odehraných zápasů.

Soutěžní pravidla pro Doomtrooper Pražskou Ligu 2010

Pravidla

Všeobecná pravidla hry Doomtrooper + dokument upravující a doplňující pravidla pro aktuální formát KMENOVÉ VÁLKY. Tyto doplňující pravidla naleznete na tomto webu, případně si je můžete i stáhnout v DOC formátu.

Přihlášení do Ligy

Do ligy je možné se přihlásit i v jejím průběhu, nicméně je třeba počítat s kratší dobou na odehrání všech zápasů! Jinak hlavní registrace proběhne na prvním srazu. Viz. Časový rozvrh.

Průběh Ligy

Herní srazy (dále jen “srazy“) se konají v předem stanovené termíny a časy (ve většině případů ve čtvrtek večer) a jsou tak hlavním prostorem ve kterém se odehrávají jednotlivé zápasy/hry do Ligy. Nicméně v dnešní hektické době je čas velmi drahocenný a proto je možné hrát zápasy/hry do Ligy také kdykoliv mimo stanovené srazy. Stačí pouze následně informovat organizátora (Zack) a/nebo správce webu (Padlar) o výsledku zápasu mailem, sms, nebo na fóru v následujícím tvaru:

  • Tonda (LUT) vs Franta (TEM) 1:1 (40:25, 31:40)

Systém soutěže

Hraje se systémem každý s každým 2 hry (tj. jeden zápas) každá hra na 40 VB.

Možné výsledky jsou tedy: 2:0, 1:1, 0:2 a za každou vyhranou hru se do tabulky připočte 1 bod. Z jednoho zápasu je tedy možné získat 2, 1, nebo 0 bodů.

Vítězem Ligy se pak stane ten hráč, který bude mít po odehrání všech zápasů všemi účastníky nejvíce bodů. V případě rovnosti bodů odehrají hráči se stejným počtem bodů rozhodující třetí hru o rozdílový bod.

Ceny za umístění

Poháry za celkově 1., 2 . a 3. místo + hmotné ceny pro všechny účastníky dle konečného umístění.

Doplňující info k systému soutěže

Hra končí ve chvíli kdy jeden z hráčů dosáhne 40 vítězných bodů. Při “dolízání“ knihovny můžete pokračovat ve hře pokud máte vyloženého bojovníka schopného boje. Jestliže ne, po 3 kolech hra končí a vítězí ten kdo má více vítězných bodů.

Pokud oba hráči získají ve stejném okamžiku přes 40 VB (např. situace 45:42) vyhrává hráč s vyšším počtem VB (tedy ten co má 45 bodů).

V případě rovnosti VB, tedy v situaci kdy oba hráči získají ve stejný okamžik 40 a více VB (pro dokonalou ilustraci za stavu 40:40, 41:41, atd.) hra pokračuje a každý hráč hraje normálně 1 (slovy: jedno) další kolo a ten kdo získá po odehrání svého kola více VB vyhrává.

Další pravidla

Kmeny a hrací balíčky je možné v průběhu soutěže libovolně měnit. Pouze jednotlivé zápasy (obě 2 hry) je třeba odehrát vždy jen s jedním Kmenem. Např.: Franta (balíček Templáři) odehraje první hru s Tondou (balíček Luteráni), tzn.: druhou hru musí hrát Franta s balíčkem Templáři a Tonda s balíčkem Luteráni. Stále je však třeba dodržovat 4-karetní pravidlo, 33%, atd…

Nicméně v rámci „fairplay“ na každý sraz je třeba mít připravený hrací balíček, který není možné v průběhu srazu měnit! Pouze před druhou hrou s totožným protivníkem lze balíček upravit pomocí karet ze SIDEBOARDu. (Tedy vyměnit libovolný počet karet z balíčku za stejný počet karet ze Sideboardu.)

Jinak vzhledem k faktu, že není možné uhlídat přesné složení balíčků všech hráčů a také proto, že mezi první a druhou hrou může uběhnout několik měsíců… je možné před druhou hrou (pokud neproběhne ihned po první a v rámci jednoho srazu) balíček kompletně změnit, vždy je však nutné zachovat stejný kmen jako v první hře.

Mimořádné události

1. Odstoupení ze soutěže na vlastní žádost
V případě, že se hráč rozhodne v průběhu Ligy odstoupit z jakýchkoliv důvodů, měl by ze slušnosti oznámit tuto skutečnost organizátorovi pomocí všeobecně užívaných komunikačních prostředků.

2. Vyřazení ze soutěže
v případě, že se hráč přestane účastnit srazů a přestane komunikovat s ostatními hráči a organizátorem, bude ze soutěže vyloučen

V obou výše popsaných případech hráč přichází o zaplacené startovné a všechny hry, které odehrál budou anulovány (tzn.: tabulka bude upravena do podoby, jako kdyby soutěž vůbec nehrál).