Pražská liga
v Doomtrooperu 2010

Všeobecná karetní errata

  • Amnézie:
    Neomezuje požívání síly KI ani daru Černé symetrie.
  • Bohem požehnaný:
    Hrané mimo své kolo, musíte akce provést bez přerušení jakoukoliv speciální kartou hranou kdykoliv, v opačném případě ztrácíte zbylé akce. Samozřejmě máte právo reagovat na soupeřovi karty Komunikačními šumy nebo Zapuzením. Pokud oba hráči mezi koly vyloží Bohem požehnaný, první hraje své akce ten kdo vykládal Bohem požehnaný první.
  • Helitek drakoplaš, Plenitelský transportér:
    Jeli bojovník ve vozidle zabit, helitek/transportér zůstává ve hře.
  • Kardinál Durand:
    Ruší imunitu jen pokud je ve hře.
  • Kočičí zlato:
    Bojovník na kterého je zahráno Kočičí zlato není ještě ve hře a nemůže tudíž sesílat kouzla umění ZAPUZENÍ například.
  • Malá domů:
    Jde hrát na Komunikační šum. Malá domů nejde hrát na momentálně zrušenou kartu.
  • Mising in action:
    Bojovníci kteří jsou MIA nemají na hru žádný vliv a ani ji nejsou ovlivňováni (po Zbabělosti nejdou do úkrytu atd.). Nejsou “cílovatelní“. Bojovníci kteří jsou pod Zajatcem nebo Navigační chybou nemají na hru vliv, ale hrou jsou ovlivňováni a jsou “cílovatelní“,např.: po zahrání Poddejte se budou zraněni, apod.
  • Napálen:
    je možné zahrát na VB získané Přeškolením.
  • Navigační chyba:
    Bojovník, “zachráněný“ z pod Navigační chyby (tedy je-li Navigační chyby vyřazena) je umístěn na Stanici.
  • OPM:
    OPM se odpaluje až přímo při udílení rány, tzn. po odehrání všech bojových modifikátoru. Bojovník s prvním útokem provede úder první a pokud také automaticky zabíjí, protivník nestihne OPM odpálit.
    (Situace 1. - Útočník má OPM a obránce první útok - obránce dá ránu první (muže tedy použít OPM pokud má) a pokud úročník přežije až tehdy muže použít OPM)
    (Situace 2. - Útočník má OPM a obránce má OPM - rána se udílí stejně, ale úročník má tu výhodu že muže odpálit OPM první.)
  • Protiposádkový granát:
    Nemůže být hozen za Ochranou zeď, jelikož se jedná o útočnou akci a bojovník za zdí nemůže být napaden.
  • Přenos souboru:
    Hraje se kdykoliv, ovšem je třeba spotřebovat akci na nové přidělení úkolu.
  • Rozsáhlá ofenzíva:
    Útok kdykoliv (neplatí, že útok musí být poslední akci), mimo prvního kola.
  • Ukradené dokumenty:
    Hrajete-li Ukradené dokumenty na speciální karty, které vyžadují body nebo akce, musíte je znovu zaplatit. Krade-li soupeř kartu zpět musí opět zaplatit.
  • Úplné zatmění:
    Karty otočené po Úplném zatmění nemohou být “cílovány“ např. Kybermechanikem, Rovnováhou, Poplašným zařízením atd. Otočené karty aliancí relikvií, úkolů a jiných karet, které mohou být na stole jen jednou, mohou být vyloženy znovu, ale původní karty nesmějí být už otočeny. Archiv bratrstva, Tajemství, apod. Po zahraném Úplném zatmění stačí pak otočit (zaktivovat) Archiv bratrstva a karty pod ním se dají „vyndávat“.
  • Úplné zatmění / vozidla:
    Efekt úplného zatmění na bojovníka „nastoupeného ve vozidle“. Bojovník se odebere do úkrytu a je „vystoupen“ z vozidla a vozidlo je samo otočené lícem dolů, pro návrat do vozidla je tedy třeba aby bojovník opustil úkryt 1 akce, vozidlo se otočilo (úplné zatmění) druhá akce a teprve poté může bojovník nastoupit znovu do vozidla a to jako 3 akci.
  • Vymítání zranění:
    Je možné jej zahrát jako reakci na Smrtelné zranění. Bojovník zůstane zraněn.
  • Zbabělost:
    Nemá vliv na bojovníky, kteří nesmějí vyhledat úkryt, nebo nikdy být v úkrytu. (Toshiro, Android vyhlazovač, Letec Trevor Bartoloměj, Úderná vzdušná kvalerie, vůdci korporací, atd…) Ale bude mít vliv např.: na Mladého strážce, který nesmí úkryt vyhledat dobrovolně.
  • Zbabělost:
    Působí i na bojovníky ve Vozidlech. Zahráním Zbabělosti je bojovník okamžitě přinucen opustit Vozidlo a je "otočen" do úkrytu. Vzhledem k faktu, že je bojovník mimo Vozidlo, otočte Vozidlo také lícem dolů (viz. oddíl: VOZIDLA). Aby se bojovník dostal zpátky do Vozidla, musí jako jednu akci opustit úkryt a jako další akci nastoupit do Vozidla.
  • Zjevné předurčení:
    Teprve až je ohlášena fáze odběru karet, můžete zahrát Zjevné předurčení, nebo Cestu pravdy. Na tyto karty může být hrán Komunikační šum, Zapuzení atd. Ale jiné “kdykolivky“ mohou být hrány až po odběru karet.
  • Zjevné předurčení:
    Pokud je efekt zahraného Zjevného předurčení zrušen, např.: pomocí Komunikačního šumu, je možné znovu zahrát nové Zjevné předurčení.
  • Zjevné předurčení:
    Pokud je efekt zahraného Zjevného předurčení zrušen, např.: pomocí Komunikačního šumu, hráč dobírá normálně do 7 karet, pokud nezahraje další Zjevné předurčení.
  • Zjevné předurčení:
    Lze jej mít na stole jen jednou. - pálení karet (podobně Paladinovo hrdinství).
  • Zkus mě zastavit:
    Neochrání bojovníka se schopností léčit se před druhým zraněním.
  • Žolíkovat lze žolíka:
    to znamená, že lze “žolíkovat“ kartu, kterou již zahraný Žolík reprezentuje.
  • Žolík:
    Při vyložení se počítá již jako kopírovaná karta. (Př: Žolík vyložený jako Nekrotank nelze při vyložení šumět. Lze šumět pouze pokud kopíruje speciální kartu.)
 

 

 
Vytvořil: padlar, 2011 - 2012